Svebor je napisao/la: ›
Ljudi, dodatna oprema mi je skroz nepotrebna i najradije bih izbacio klimu, radia i ostale pizdarije ako to znači da će početna cijena auta manja. Skroz nebitno!
Plaćam u gotovini. Nije mi cilj čitav budžet spiskati samo zato što je to namjenska svota.
Godišnje se prevali 9000 - 10000 kilometare gotovo isključivo u gradu. Želja je imati auto sa što manjom potrošnjom otprilike da ne prelazi 5l u gradskoj, ako je ikako moguće.
Namjeravam ga imati dokle god vozi. Tempo 1.1. vozim zadnjih 12 godina i još uvijek je u voznom stanju i bit će koristan još najviše godinu ili dvije. Nikad pametnije uloženih 10000 DEM! Da mogu, kupio bih opet isti takav.
Zašto baš VW Polo odnosno Hyundai i20 odnosno Fiat grande, a ne neki drugi?
Po čemu jedan ima prednost nad drugime i zašto baš njih zagovarate?
Jeste li vozili automobile koje predlažete i koliko dugo?
Mogu li neki konkretni podatci koji uključuju konkretan podatak ili brojku iz iskustva? Što to točno znači kada se kaže "niski troškovi servisa"?! Za Tempo bih na servisu platio 300-600kn, kako kada. Ako postoji neki auto s još nižom cifrom, javite
U svakom slučaju, hvala na prijedlozima i idejima. I više su nego dobrodošle i korisne.
|
Onda moraš u Tele2 jer jedino oni nude ovce i novce
Po svemu ovome što si dosad naveo, našao sam savršen auto za tebe.
Dacia Sandero 1.4 sa najmanje moguće opreme - 60.550 kn (jedina dodatna oprema je zračni jastuk za vozača). Mislim da je ovo najbliže Tempu što ćeš ikada doći.
!nnovation je napisao/la: ›
ali svakako i cosru otici pogledati.
zahvalan auto.
meni osobno nije sjela, interijer kao neka igracka, i premal auto.
za nize osobe, posebno cure koje ionako voze na sajbi-kao stvoren.
|
190 cm i 120 kg i vozim se ko čovjek - kažeš da je za niže osobe? Je, za one koje sjede iza mene