sve ovo skupa od početka do kraja je jedan sjajan publicity-stunt za baranju!zbilja, zakon.
svaka cast.treba i to znati.barem je baranja sad dobila jedan dio medijskog prostora.
gle koliko neugodnjak moze izazvati kvazi skandalcic sa filmom starim 5 godina, filmom koje su, sigurna sam, pogledali i nadlezni i u zupanijskoj HTZ i nisu reagirali prema ostatku ekipe u Zagrebu prije 5 godina kada je objavljen.
No ni njihove ruke nisu nista bijelije od onih koji maćehinski ignoriraju podunavlje.
a lokalne poglavice sada, sa deebeeelim zakasnjenjem, reagiraju sa velikim ogorcenjem i razocaranjem i traze promptnu i zustru reakciju zagreba da se ta velika nepravda ispravi odmah.
ovo je ful zabavno,
pravi politicki spin, iz prvog reda gledati.
ma milina.ovo je za udžbenike- kako napraviti politički spin u 3 koraka.
bas me zabavlja ovo.
u svakom slucaju,
2 thumbs up,
baranja je sad sigurno na "turistickoj karti" prosječnog hrvata, zabilježena u istoj svjesti kao lijepa, ali toliko zanemarena.
samo sta je smijesno da se prica zakotrljala iz smjera javnosti, a ne onih koji u nekim foteljama godinama ugodno sjede i placeni su od strane poreznih obveznika (dakle, nas) za duznu paznju prema ovome- a sada to samo koriste u svoje dnevno političke svrhe.disgusting, but politics.
prebacivanje odgovornosti od strane lokalnih političara isključivo na zagreb je samo farbanje očiju.ach, mi smo the good guys kojima je nanesena strasna nepravda, htz i zagreb su pure evil koja njeguje maćehinski odnos.yeah right.kad bi samo stvari funkcionirale crno bijelo- svijet bi bio puno jednostavniji.
odgovornost je itekako obostrana.zasto zupan i zupanijska HTZ nama ne pricaju o konkretnim razvojnim mjerama u turizmu slavonije i baranje i projektima koje je itekako potrebno napraviti kako bi se turizam podunavlja postavio na zdrave noge.nema razvojne strategije, nema master plana za razvoj turizma slavonije i baranje.
nitko ne prica o onome sto zaista realno i blokira daljnji razvoj turizma podunavlja.
all in all, svaka cast,
ovaj publicity stunt je zbilja zakon.
svaki publicitet je dobar publicitet. |