Osječkog li
ječnika Dubravka Božića nedavno su, kaže, pokušali nasilno izbaciti iz trgovačkog centra "Emmezeta", zbog navodnog bilježenja cijena!
- Takvu sramotu nisam nikada doživio! Došao sam u “Emmezetu” pribilježiti dimenzije nekoliko televizora koji su me zanimali. U bilježenju me grubo prekinuo djelatnik koji mi je oštro zaprijetio da ne smijem pisati cijene proizvoda, jer će me u suprotnom izbaciti zaštitar. Ja sam mu nekoliko puta objasnio kako bilježim samo dimenzije i nastavio s pisanjem, da bi on, nakon krajnje grubog i nekulturnog razgovora, zaista pozvao zaštitara koji me je pokušao fizički izbaciti iz trgovine! - priča šokirani dr. Božić, te dodaje kako se nakon incidenta išao požali šefu poslovanja “Emmezete”, no da ga je ovaj grubo “otepao”.
- A bio sam njihov stalni kupac. Sada, nakon što su me osramotili ispred mojih pacijenata i studenata, neće me više vidjeti! - kaže ogorčeni dr. Božić.
U “Emmezeti”, pak, smatraju kako nema ničega spornog u incidentu vezanom uz dr. Božića.
- Ako je gospodin Božić iz trgovine otišao s neugodnim iskustvom, sam je za to kriv. Bilježenje cijena bez najave, nije dozvoljeno ni u jednom trgovačkom centru kao dio poslovne prakse, pa tako ni u “Emmezeti”. Razlog tomu je ograđivanje od mogućnosti da konkurencija “špijunira” ponudu. Odgovorno tvrdim da bi Božić isto prošao da je uhvaćen pri bilježenju cijena u bilo kojem drugom trgovačkom centru. Djelatnici koji su ga upozorili da ne smije bilježiti cijene nisu krivi što obavljaju svoj posao. Božić jednostavno nije smio zapisivati cijene. A upravo je to on i činio, bez obzira na to o kakvom je zapisivanju riječ, makar i o dimenzijama televizora govorio - kaže Željko Dalsaso, direktor osječke “Emmezete”, uz napomenu kako je do “zavrzlame” došlo samo zato što se Božić nije prijavio na infopultu.
- Da se prijavio kao obični građanin koji želi iz osobnih razloga zabilježiti našu ponudu, problema ne bi bilo. Uz prethodnu najavu i dogovor čak puštamo i djelatnike konkurencije da zabilježe naše cijene. Kao i oni nas. Ali nekog reda mora biti, zaključuje Dalsaso.
Iz uprave “Emmezete” također ističu kako u pet godina poslovanja na području Osijeka nije bilo nikakvih problema s djelatnicima, te da je “slaba vjerojatnost” da je netko namjerno uvrijedio dr. Božića.
Potrošač: Nema opravdanja za postupak prema dr. Božiću
Iz osječkog Potrošača doznajemo kako trgovine nemaju nikakvo zakonsko uporište za zabranu bilježenja cijena ili bilo čega drugoga, te kako je riječ o poslovnoj praksi koja je rezultat paranoje od konkurencije. “Između trgovačkih lanaca vlada velika konkurencija, zato su mnogi paranoični i misle da svako tko u trgovini nešto zapisuje dolazi od konkurencije. Što većinom nije slučaj. Cijene većinom zapisuju oni koji hoće u miru, kod kuće, razmisliti o kupnji proizvoda. Ili se oko cijene s nekim posavjetovati. U svakom slučaju ono što se dogodilo dr. Božiću je prestrašno i krajnje uvredljivo. Za postupak trgovine prema njemu nema nikakvog opravdanja”, kaže Mira Brumerček-Lukačević, iz Udruge Potrošač.
Autor: I.KUKIĆ
http://www.glas-slavonije.hr/rubrika.asp?rub=3&ID_VIJESTI=97183