dio razgovora sa novim Riječkim ministrom kulture (Ivan Šarar) me potaknu ona ovo pitanje... kako to funkcionira u Osijeku?!!?
'Upravo je jedan od glavnih ciljeva strategijskog promišljanja kulturnog razvoja gradova profilacija interesa. Na primjer, Stockholm se profilirao za kulturu mladih, Dortmund se orijentirao na nove tehnologije, Düsserdolf se specijalizirao za mobilnost umjetnika… Slažete li se da se da tako treba usmjeravati kulturni razvoj Rijeke i koji bi to smjer onda bio? Što je najbolje u kulturi što Rijeka ima?
- Mislim da će taj odgovor također dati kulturna strategija. Ona mora sondirati stanje u kulturnom sektoru sa strane aktera u kulturi, pogleda sa strane publike, odnosno građana, ali i širi kontekst koji uključuje neke druge gradske, regionalne razvojne strategije. Ali kada bih pokušao ukratko odgovoriti na vaše pitanje, onda bih izdvojio potencijale po kojima se Rijeka izdvaja unutar uže regije, a to su sigurno ogroman potencijal industrijske baštine, multikulturalnost vječitog “graničnog grada”, izuzetno osebujna i potpuno neiskorištena povijest i osebujna vaninstitucionalna i alternativna kultura.'
i nemojte mi, molim Vas, pričati o tome da su kulturno opredijeljenje Osijeka cajke!
I još jedna napomena, tema namjerno nije u kategoriji politike, mada znam da je pod veelikim utjecajem politike. |