Poštovani,
Dana 20.12.2013. u prijepodnevnim satima sam nazvao vašu poslovnicu, predstavio se i rekao da zovem iz Vukovara, te sam upitao za dekodiranje mobitela, točnije HTC One koji je kodiran na Tele2 mrežu. Gospodin preko telefona mi je rekao da se isti može dekodirati ako ima hboot 1.44 ili niži, a na to sam ja rekao da ima 1.55. Upitao sam da li se može napraviti ako vratim hboot na 1.44, a dotični gospodin preko telefona mi je rekao da može. Nekoliko sati kasnije sam uspješno vratio hboot na 1.44 te ponovo nazvao vašu poslovnicu, predstavio se i rekao da sam iz Vukovara te da sam ranije zvao za dekodiranje HTC One. Objasnio sam da sam vratio hboot na 1.44 i pitao jel mogu doći u večernjim satima u OS da se to riješi.
Gospodin preko telefona mi je rekao da neće stići u petak nego da dođem u ponedjeljak poslije 12 sati. Zahvalio sam se i rekao da se vidimo u ponedjeljak.
Danas 23.12.2013. sam išao u Osijek da predam mobitel na dekodiranje. U poslovnicu sam ušao u 12:15 sati i predao mobitel gospodinu koji je radio na pultu.
Isti gospodin je upisao podatke kao što su prezime, broj mobitela, na koju mrežu je mobitel kodiran te je rekao da će mobitel biti gotov u 15:00 sati. Nakon toga sam čekao do 14:30 u gradu kada sam se ponovo uputio prema vašoj poslovnici te sam u nju stigao u 14:45. Ispred mene je bilo nekoliko ljudi te sam pričekao nekoliko minuta dok nisam došao na red, a onda sam upitao da li je moj HTC One gotov. Vaš djelatnik me je obavijestio da navedeni mobitel još nije gotov nego da će biti za 30 minuta, rekao sam dobro i sjeo sam kod vas u poslovnici da pričekam.
Tada je je nekoliko ljudi prošlo kroz poslovnicu, a također je došla jedna gospođa koja je uzela novi mobitel pa ste joj izvlačili kontakte na papir. Ona se došla žaliti da nije dobila sve kontakte koji su joj u mobitelu, a gospodin koji ju je uslužio bio je jako neugodan i obraćao se prema njoj arogantno sa povišenim tonom. Iskreno to me je šokiralo i nisam mogao vjerovati da osoba koja vidno nije obučena za kontakt s ljudima, isto joj je dopušteno od vaše tvrtke.
Nakon nekoliko minuta prepiranja i povišenih tonova od gospodina uvjeravajući gospođu da pogleda na papir. Da pogleda na papir! Gospođa je rekla da određeni brojevi nedostaju a isti se nalaze u mobitelu. Na to je on opet njoj govorio da pogleda na papir te da su svi brojevi tamo. Ona je otvorila imenik i našla broj koji ima u telefonu, ali nije na papiru. Nakon toga gospodin koji je ''uslužio'' klijenticu odlazi u prostoriju iza te se vraća nakon nekoliko minuta sa brojevima koji su nedostajali. Onda je naravno okrenuo da je gospođa kriva jer on nije izvadio sve brojeve. Točnije jer je ona rekla da joj sve brojeve izvade iz telefona. Ne znam što tu nije bilo jasno, ali očito da nije bilo dosta poniziti vašu klijenticu pred cijelom trgovinom nego je smatrati i glupom. Napominjem da se radi o ženi koja ima cca 60 godina, a vaši djelatnici su bili užasni prema njoj!
Kada je cijela strka ono toga završila prošlo je preko 40 minuta od kada sam pitao za moj mobitel. Pričekao sam još 5 minuta i onda sam ponovo pitao da li je mobitel gotov. Vaš djelatnik je otišao u prostoriju iza, a vratio se sa obavijesti da još nije gotov. Nastavio sam čekati i nakon nekih 10-ak minuta vaš djelatnik me obavijestio da moj mobitel neće danas biti gotov nego tek sutra. Nakon ove obavijesti koja je prekršila svaku mjeru zatražio sam svoj mobitel nazad i otišao iz vaše tvrtke jer nisam želio da me se ponižava i omalovažava.
Potratili ste preko pet sati mog vremena, novaca koje sam dao na gorivo, a supruga nije mogla krenuti na put jer nema mobitel koji može koristiti. Može vas biti sramota usluge koju pružate te kako ponižavate i omalovažavate ljude tj. vaše klijente koji vas plaćaju. Određeni djelatnici ne bi smjeli komunicirati sa klijentima jer nisu za to osposobljeni, a sama usluga vam je užasna, spora i neprofesionalna.
Iskreno se nadam da nikada nećete doživjeti ovo što sam ja danas doživio kod vas.
S poštovanjem. |