Sanader je bio neprikosnoveni vladar Hrvatske. Slažu se svi. Imao je umiješane prste u sve što se događalo. Tako i premijerka želi imati sve pod kontrolom, pa čak i reklamnu kampanju za ovogodišnju turističku sezonu. Premijerka ovim činom pokazuje da nije ništa bolja od učitelja.
Njezin komentar promidžbenog spota HTZ za turistička tržišta može se svakako shvatiti. Čak nije važno što se ulaže 30 milijuna eura, već ponašanje naše prve i jedine dame kad vidi da je netko zgodniji od nje.
Nije to izolirani slučaj, čak mislim da je ovo jedan u nizu incidenata na tragu "ogledalce reci tko je najljepši u Hrvatskoj".
Sukob s Bjankom Matković je inspiriran ženskim sukobom unutar Vlade.
Lako je biti zgodan u društvu gologlavih političara, ali s manekenkama nije lako.
Stoga mi je smiješna inicijativa za uklanjanjem dijela spota koja pokazuje nečiju stražnjicu, samo zato što se to našoj premijerki ne sviđa, kao tobože u cilju zaštite žena i jednakopravnosti spolova. Mnogi bi danas učinili i koješta više da prodaju svoj proizvod, a glavni krivac je Vlada i njezina promašena politika. Ako je spas sezone u rukama Vlade, nećemo se baš nauživati deviza, uostalom nikad ni nismo.
Ali bitno je da se zna što se smije,a što ne. Biti ljepši ili pametniji od Kosor, nikako.
Mislim da premijerka ima pravo.
Žasto bi žena-objekt privlačila turiste napaljene na guzice? Onda isto tako ta reklama može i odbiti milion turistica iz Švedske ili Njemačke.
PEGY je napisao/la (Pogledaj post): ›
Mislim da premijerka ima pravo.
Žasto bi žena-objekt privlačila turiste napaljene na guzice? Onda isto tako ta reklama može i odbiti milion turistica iz Švedske ili Njemačke.
zato sto zena-objekt prodaje sve od paste za zube, preko lokomotive do turistickih putovanja.
godisnji odmori, topli krajevi su i te kako povezani erotikom, sexom, avanturom ...
medjutim ... slazem se da jadranka ima pravo na svoje misljenje, i ne mislim nista lose o tome sto ga je iznjela.
Talibanizacija Hrvatske... konacni dokaz totalitarne tiranije klerofasistickih nametnika sto se kriju iza tamo nekih stranaka i sveceniskih halja.
Umjesto da smo u 30 godina napravili 300 koraka naprijed, mi smo u 20 uspjeli napraviti 300 godina unazad.
Smeta joj guzica u kadru. Vratimo se 30 godina unazad i zamislimo reklamu za Pipi. Kako bi Jadranka reagirali da se slucajno pojavio takav kadar?! Doista napredujemo. Ka potpunoj debilizaciji i tabuizaciji drustva.
Gospodo, kako se zove drzava i drustveno u uredjenje u kojem "vladar" odlucuje i o tome kakve ce reklame tko raditi? Ona nije iznijela svoje misljenje, vec svoju naredbu. Direktor BBDO-a se s HTZ-om vec konzultira oko zamjene kadra.
Ocekujem da ce se za 5 godina ovakve masovne debilizacije drustva u obrazovne sustave poceti uvoditi kreacionizam, kao ucenje ravnopravno darwinizmu.
PEGY je napisao/la (Pogledaj post): ›
Mislim da premijerka ima pravo.
Žasto bi žena-objekt privlačila turiste napaljene na guzice? Onda isto tako ta reklama može i odbiti milion turistica iz Švedske ili Njemačke.
zato sto zena-objekt prodaje sve od paste za zube, preko lokomotive do turistickih putovanja.
Istina. Po meni je vrhunac neukusa(najblaže rečeno) bila reklama za gume za automobile(jumbo plakat) s golom curom koja pravi špagu. Užas, ali stvarno.
Što se tiče ove konkretno reklame, stražnjicu nisam ni primijetila dok mi nije ukazano na nju-inače bi mi to samo bio netko u kupaćem tko se izležava na plaži.
Leteci mungos je napisao/la (Pogledaj post): ›
Talibanizacija Hrvatske... konacni dokaz totalitarne tiranije klerofasistickih nametnika sto se kriju iza tamo nekih stranaka i sveceniskih halja.
ne bi se slozio s tobom.
ja bi prije rekao da je to priblizavanje zapadnom percipiranju politicke korektnosti.
primjedba se nije odnosila na cudoredno prikazivanje explicitnih slika, nego na spustanje zene na reklamni objekt pozude.
Ingo je napisao/la: ›
primjedba se nije odnosila na cudoredno prikazivanje explicitnih slika, nego na spustanje zene na reklamni objekt pozude.
Znam da ju nisi ti smislio, al' to je klasican - megabullshit talk.
Ako je zenska guzica u badicu na plazi objekt pozude, onda vec sutra na svim plazama treba istaknuti "obavezno nosenje burke". Hitno zabraniti sve magazine s fotografijama zena, jer bi se nekom mogao dici na fotku kakve manekenke, ili kakvom tezem slucaju na fotku nasih politicarki!
Kao sto rekoh - talibanizacija i pranje mozgova floskulama bez previse smisla, a sve u reziji klerikalnih nametnika i njihovih pripuza.
Btw. u kojim kontekstima se zena uopce moze pojaviti u javnosti? U kuhinji se svodi na domacicu, sto ne odgovara tim kokoskama iz seksistickih udruga. Na plazi je kurva, odnosno seksualni objekt.
Izgleda da te kokosi iz tih seksistickih udruga mogu podnijeti jedino da zena ima ulogu najmanje direktorice neke multinacionalke.
Upravo sam pregledala online izdanje Jutarnjeg lista. Zahvaljujući izjavi premijerke pola naslovnice se sastoji od članaka o guzama. A je se Jutarnji srozao.
Da napomenem još jednom, u reklami stražnjicu jedva da sam registrirala, veći je problem što je sama reklama loša.
Citat: ›
primjedba se nije odnosila na cudoredno prikazivanje explicitnih slika, nego na spustanje zene na reklamni objekt pozude.
Ovo stoji i apsolutno se slažem, već odavno je to prešlo neke granice, ali ne mislim da je i u ovom reklamnom spotu.
Loš je sam po sebi u cijeloj izvedbi, sa ili bez guze.
Mislim da je to samo način skretanja pažnje javnosti sa pravih problema,a što se tiče guze,može i moja biti na TV ako će to pomoći našem turizmu,a što se tiče korištenja žene kao objekta požude u svrhu reklame mislim da je nažalost granica odavno i naveliko preskočena
Od kad je zadatak premijerke jedne države, da se bavi turističkim marketingom i borbom za ženska prava. Čini mi se da za to postoje odgovarajuće institucije i udruge. Vjerujem da bi hrvatski narod iz usta premijerke, radije želio ćuti neko konkretno rješenje kako će nas izvući iz ovog dužničkog gliba u kojem se nalazimo (ili za to možda nije kompetentna). Ako je to samo bilo mišljenje o konkretnom problemu, bilo bi lijepo da nas poštedi svog mišljenja o nekim marginalnim događajima i da sve svoje raspoložive potencijale pokrene u borbi protiv ekonomske krize u kojoj se država nalazi i da pri tom vodi računa da smanjivanje prava radnika i povećanje poreza nije izvuklo niti jednu državu na svijetu iz dreka.
Mišljenje je kao šupak . Svatko ga ima.
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Nije važno da li je reklama dobra ili loša, postoje reklamne agencije kojima je to posao, pa neka ih se pusti da rade svoj posao. A premijerka se ponaša kao prava baba, otpušta radi tepiha, komentira reklame i slične gluposti.
Ako se već toliko brine za prava žena, onda neka poradi na bitnijim stvarima: izjednačavanju plaća za isti posao, jednakopravnost pri zapošljavanju, zaštitu trudnica na radu i zaštitu od otkaza.
rizla je napisao/la (Pogledaj post): ›
Nije važno da li je reklama dobra ili loša, postoje reklamne agencije kojima je to posao, pa neka ih se pusti da rade svoj posao.
tako je ... ali ministarstvo turizma je narucitelj te reklame i na njima je da prihvate tu reklamu, da ju odobre i plate. A Kosor je sefica i tom ministarstvu.
Kada bi ti platio izradu reklamnog spota, siguran sam da ne bi prihvatio bilo koje rjesenje, samo zato sto ga je radila strucna agencija.
Meni je taj spot bez obzira na guzicu spot iz 70. godina proslog stoljeca. Dakle, nisu ga morali platiti pola milijuna kuna, nego su mogli upotrijebiti neki raniji koji su i tako ljudi zaboravili.
Npr. ovo je trend koji bi ocekivao od strucne reklamne agencije za pola milijuna kuna.
Citat: ›
Ako se već toliko brine za prava žena, onda neka poradi na bitnijim stvarima: izjednačavanju plaća za isti posao, jednakopravnost pri zapošljavanju, zaštitu trudnica na radu i zaštitu od otkaza.
Je , sve su stvari bitne, ali je meni ipak važnije da se izvučemo iz krize, nego čija je guzica na spotu. Usput budi rečeno, u spotovima se pojavljuju i muškarci u kupaćim gaćama, pa nikom ništa.
A o samoj kvaliteti spota, ni meni se ne sviđa i na njega uopće ne bih obratila pažnju da se nije podigla tolika prašina.