Naime, prije 2 mjeseca sam nabavio povratne karte u Airbalticu za put do Bergena preko Rige, iz Beograda.
Prvi let mi je trebao biti za tocno 2 tjedna od danas, no neki dan sam sasvim slucajno vidio da je let otkazan. Kako mi nisu javili nista, za svaki slucaj sam pitao jesu li letovi stvarno otkazani i kakve su mi opcije.
Nakon sto su se ispricali i potvrdili otkazivanje, dali su mi dvije opcije:
1) ili izabirem drugi let +-14 dana od tog leta (nema)
2) ili trazim pun povrat novca od agencije preko koje sam uzeo karte
Nakon sto sam se javio agenciji preko koje sam uzeo karte, airtickets24, i objasnio im da je let otkazan, javili su mi da cu dobiti vecinu novca u roku od 2 mjeseca.
Kao prvo, ne svidja mi se fraza "vecinu novca", to bi mozda bilo u redu da let otkazujem JA, pa vjerojatno neki postotak od uplate ostaje njima, no sa ovim ja nemam nikakve veze, niti mi otkazivanje odgovara. U lijepom svijetu bih bilo realno dobiti 100% uplate i znak isprike u obliku besplatnog ručka na alternativnom letu. Ili žeste.
I kao drugo, 2 mjeseca za uplatu na racun? Zašto? Sad cu vjerojatno morati u roku od tjedan dana (jer mi nisu javili za otkazivanje leta dok se nisam ja javio njima) naci novu, vjerojatno skuplju varijantu, i ti novci mi trebaju odmah.
Postoje li neka putnicka prava ili bilo sto drugo sto se krsi ovim postupkom zracne kompanije i agencije koja prodaje karte?
Hvala! |