Autor |
Poruka |
pootzko
Ukupno postova: 155 Spol: Nebitno
|
pozdrav,
izgleda da mi krepava monitor koji je kupljen u vemilu pred skoro 3 godine i imam još nekih 2 tjedna garancije.. zanima me što sad s tim budući da je ovaj naš vemil ošo u vječna lovišta, kud to nosit? jel imaju nekakvog partnera u osijeku ili im moram slat za zg poštom ili kako? ako je netko imao ovakva iskustva..
thnx |
|
|
|
|
|
silence
Ukupno postova: 1135 Spol: Nebitno
|
Ja sam svoj philips reklamirala dok su još bili tu, bio je star godinu dana, servis u Zagrebu je radio popravak skoro 45 dana , pa mi poslali neki "kao" novi, ali na kraju se jedva izborih da mi vrate pare. Tko je proizvodjač monitora?. Za philips je servis na štrosiki bio iako su ga svejedno poslali u ZG. |
|
|
|
|
|
pootzko
Ukupno postova: 155 Spol: Nebitno
|
monitor je samsung syncmaster 932bf.. jel se to onda može nosit kod kakvog ovlaštenog servisera samsunga ili baš mora njima u zg? jer totalno mi nije ni malo zgodno vrijeme bit bez računala 45 dana -.- tj. po ovom tvom izgleda da će baš morat u zg.. bljaaaaa |
|
_________________ ...I put on my robe and a wizard hat... |
|
|
|
silence
Ukupno postova: 1135 Spol: Nebitno
|
pootzko je napisao/la: ›
monitor je samsung syncmaster 932bf.. jel se to onda može nosit kod kakvog ovlaštenog servisera samsunga ili baš mora njima u zg? jer totalno mi nije ni malo zgodno vrijeme bit bez računala 45 dana -.-
|
Prvo provjeri imaš li račun i ovjerenu garanciju. Onda potraži servis za Samsunga ako ga ima u Osijeku .Ne znam šta ti znači "krepava mi monitor" ? Ili je krepao ili je u funkciji nema ništa izmedju i požuri se ako misliš ostvariti garanciju. A ak ti to sve nije zgodno onda odeš pa kupiš novi |
|
|
|
|
|
pootzko
Ukupno postova: 155 Spol: Nebitno
|
ipak postoji između =)
monitor radi, ali se sporo pali, i koliko sam se raspitivao po netu - izgleda da mu napajanje odlazi.. komponenta neka u napajanju ili nekakav hladan lem ili nešto.. tako da - radi, ali ne radi kao što je radio kad je bio novi.
možda najbolje da nazovem vemil pa vidim s njima šta i kako umjesto što ovako po netu odgonetavam okolo kere
hvala svejedno =) |
|
_________________ ...I put on my robe and a wizard hat... |
|
|
|
simo031
Ukupno postova: 6329 Lokacija: Ludoland Spol: Muško
|
pootzko je napisao/la: ›
izgleda da mi krepava monitor
|
Može malo preciznije? (Ima crte, razlijeva ili gubi boju, sužava mu se slika, ima mrtve piksele, CRT ili LCD, itd.) |
|
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto? |
|
|
|
pootzko
Ukupno postova: 155 Spol: Nebitno
|
može
kopipejstat ću što sam pitao na drugim mjestima:
"radi se o samsung syncmaster lcd 932bf koji kada se računalo nakon par sati mirovanja upali uopće ne reagira već stoji u standby onako cca 30-50 sekundi.. prije bi se iz standbya monitor upalio za 2-3 sekunde, a sada čeka li ga čeka.. probao sam da se nisu kablovi neki ištekali ili nešto, uprašnjavili - nisu.. kada računalo radi i ugasim ga, pričekam minutu-dvije i upalim, monitor reagira i odmah se pali iz standbya.. "
e da, probao sam i sa laptopom spojit, tako da nije do neke komponente već baš do monitora.. |
|
_________________ ...I put on my robe and a wizard hat... |
|
|
|
silence
Ukupno postova: 1135 Spol: Nebitno
|
pa to je normalno - MMN... (made Monte Negro) , rade ali sa malom zadrškom |
|
|
|
|
|
lavic Ukupno postova: 835 Spol: Muško
|
pootzko je napisao/la ( Pogledaj post): ›
izgleda da mi krepava monitor koji je kupljen u vemilu pred skoro 3 godine i imam još nekih 2 tjedna garancije.. zanima me što sad s tim budući da je ovaj naš vemil ošo u vječna lovišta, kud to nosit? jel imaju nekakvog partnera u osijeku ili im moram slat za zg poštom ili kako? ako je netko imao ovakva iskustva..
|
imao sam nedavno slican problem, riknio mi je maltene pred istek garancije monitor. no sve sam uspjesno rijesio!
Obratite se firmi MR Servis, Av. Vječislava Holjevca 40
01/6401 111
na njihov racun su mi poslali zumex po monitor, rijesili kvar (tj dobio sam novi monitor) i poslali mi ga
moras samo imati racun i garancijski list... nazovi ih i dogovori se s njima |
|
|
|
|
|
root
Ukupno postova: 548 Spol: Muško
|
Mislim da u Vinkovcima ima Vemil svoju trgovinu koja još radi.Prije nekoliko mjeseci je prijateljica slala svoj hard i preuzeli su ga iako je također imala garanciju još tjedan ili dva.
Probaj i ti nadam se da češ uspjeti. |
|
_________________ "U zemlji gdje bundeve cvjetaju ,pametni samo proces ometaju"
https://www.dropbox.com/referrals/NTYwNDgyMjk
http://www.linuxzasve.com/ |
|
|
|
Shadow Striker
Ukupno postova: 127 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Imao sam isti problem, na kraju se ispostavilo da je kvar u napajanju. Isto je bilo pred kraj garancije, i morao sam slat u MR Servis. Čekao sam negdje oko 30-40 dana i sada je sve u redu. Jedino prilikom slanja ga treba jako dobro zaštititi, jer meni se desilo da je prilikom transporta malo napukao front cower, i u servisu su prije popravka pregledali cijeli monitor i uredno upisali da je front cower napuknut, znači da je najvjerovatnije došlo do toga tijekom tranporta, ali pošto se to jedva golim okom primjeti, nije mi se dalo još oko toga natjeravat s firmom koja ga je slala na servis, budući da sam jedva dočeao tih mjesec dana da dođe s popravka. Zato najbolje za svaki slučaj kvalitetno ga omotat da se ne ošteti, jer je jako teško dokazati da nije i prije slanja bio oštećen. |
|
|
|
|
|
|
|