Inspektor Maska je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Nema šta, gradit autoceste u vrijeme kada sve manje ljudi ima za kruh, sve manje ljudi vozi, gorivo sve skuplje je prioritet broj 1.
Slavonika zjapi prazna, AC Zagreb - Split sve manje vozila, Rijeka - Zagreb u dugovima, a on bi gradio još, još i još.
Pa ne dam im lipe više za cestarinu, a ne podržat ideju da se gradi još.
Preduvjet za gradnju autoceste je zaduživanje, zaista nam treba još malo povećanja duga... Sve gorenavedeno (preduvjeti za razvoj gospodarstva, bla bla bla dobit ćemo koridorom Vc.
|
Razvoj gospodarstva zbog autoceste do Osijeka donosi smanjenje nezaposlenosti i povećanje standarda građana. Zbog toga treba autocesta a ne zato da bi se ti vozio po njoj kad možeš i besplatno (osim goriva) Podravskom magistralom.
Treba se nekome odrezati iz proračuna gdje se ulažu milijarde a nema nikakvih rezultata o korisnosti ulaganja posljednjih 20 godina.
Dakle, apsolutno svima u javnom sektoru smanjiti plaću za 1/3 tj. smanjiti koeficijent radnog mjesta za 50%. tj. podijeliti postojeći koeficijent sa 1.50 da bi se dobila nova plaća u vrijednosti 2/3 dosadašnje plaće.
Tako bi nove plaće u bruto iznosu bile prije i nakon smanjenja slijedeće:
(po Zakonu je 2.814 kn minimalna bruto plaća koju poslodavac mora isplatiti u Hrvatskoj):
2.814 kn - 2.814 kn
4.221 kn - 2.814 kn
4.223 kn - 2.815 kn
5.000 kn - 3.333 kn
7.000 kn - 4.667 kn
10.000 kn - 6.667 kn
15.000 kn - 10.000 kn
25.000 kn - 16.667 kn
40.000 kn - 26.667 kn
99.000 kn - 66.000 kn
Tko misli da vrijedi više nek ide u realni sektor i nek zarađuje koliko god želi i nek plaća poreze kao i svi drugi koji ne rade u javnom sektoru.
Tko najviše gubi smanjenjem plaća. Pa naravno srednja klasa, jer je navikla živjeti preko svojih mogučnosti i ima kredite koje mora vraćati.
Najsiromašniji će najmanje izgubiti jer su ionako naučili živjeti na kruhu i vodi, bez grijanja, bez kupovanja odjeće, automobila i goriva, te bez ulaganja u cjeloživotno obrazovanje.
A najbolje će proći visokopozicionirani koji su imali visoke plaće jer im smanjenje plaće od npr. 10.000 kn neće nimalo promijeniti standard života osim što više neće moži toliko štedjeti i koristiti opojne droge.
Eto odakle love za autocestu, a da ne kažem da će autocesta imati i profita jer će je koristiti oni koji niti ne koriste Slavoniku, a to je cijela Podravina.
A da će biti i dodatnih prihoda od putnika iz zapadne Mađarske, Austrije, Njemačke, sjeverne Slovenije i Srbije, naravno da će biti, pa neće više koridor sjeverna Srbija - Austrija biti preko Mađarske (Budimpešte) nego preko Podravine zbog bržeg stizanja na odredište.
Osim smanjenja bruto plaća treba ukinuti svakom Ministarstvu 1/3 sredstava iz proračuna (jer plaće su jedna od manjih stavki ministarstava) po istom principu kao i smanjivanje plaća.
Što bi se time postiglo ?
Povećanje izvoza i smanjenje uvoza, te smanjenje broja nezaposlenih i povećanje životnog standarda.
Kako ?
Pa ako Ministarstva više ne kupuju robu iz uvoza, dakle smanjuje se uvoz.
Ako su proizvodi koje Ministartvo više neće koristiti od domaćih proizvođača koji imaju potrebnu tehnologiju i ljudstvo, oni će se morati orijentirati na međunarodno tržište tj. izvozu.
Dugoročno, izlaz na međunarodno tržište tj. izvoz će zahtijevati povećanje proizvodnje tj. smanjenje nezaposlenosti, povećanje uplaćenog poreza u državni proračun, povećanje konkurentnosti zbog razvoja tehnologije i znanja i samim time povećanje plaća.
Dakle smanjenje izdvajanja iz proračuna po Ministarstvima u milijardama kuna za 1/3 tj. za 50% tako da se dosadašnji iznos podijeli sa 1.50 i dobiju se 2/3 dosadašnjih dobivanja iz proračuna :
4.0 mlr - 2.67 mlr
2.5 mlr - 1.67 mlr
1.5 mlr - 1.00 mlr
1.0 mlr - 0.67 mlr
0.6 mlr - 0.40 mlr
0.4 mlr - 0.27 mlr
Tko bi najviše izgubio milijardi ?
Pa oni najneodgovorniji koji se najviše razbacuju, i oni koji namještaju poslove preko javnih natječaja radi primanja mita i financiranja političkih stranaka.
Paralelno s tim treba smanjiti i PDV jer je i 22% i malo viši 25% prevelika kočnica za pokretanje poduzetništva.
PDV treba smanjiti na 15% ili manje.
Isto tako i prirez treba smanjiti na 5% ili manje jer je to jedini način da se zaposleni u županiji i gradu nauće raditi.
Jer kad se nema novca treba upregnuti mozak, a kad se ima lako je sa tuđim crijevom gloginje mlatiti, a izigravat neki intelektualni kulturan svit.