Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Prioriteti za jačanje Osječko baranjske županije

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Poll :: Što županija prvo treba napraviti kako bi ojačala gospodarstvo Slavonije i baranje?

1. Autocestu Osijek-D.Miholjac-(Slatina-Varaždin-Maribor)
33%
 33%  [ 2 ]
2. Autocestu Osijek-Erdut-(Novi Sad)
0%
 0%  [ 0 ]
3. Izgraditi silose robne zalihe i otkupljivati višak proizvoda po fiksnoj najnižoj cijeni vezanoj za prosječni srednji tečaj ((euro+chf+usd/3)) ali i nedavati poticaje
0%
 0%  [ 0 ]
4. Izgraditi hladnjače robne zalihe i otkupljivati višak proizvoda po fiksnoj najnižoj cijeni vezanoj za prosječni srednji tečaj ((euro+chf+usd/3)) ali i nedavati poticaje
0%
 0%  [ 0 ]
5. Prepoloviti broj zaposlenika u županiji
0%
 0%  [ 0 ]
6. Zadržati sve zaposlene u županiji ali im prepoloviti plaću (smanjene plaće ako su manje od zakonske minimalne podići na zakonsku minimalnu)
16%
 16%  [ 1 ]
7. Svim djelatnicima u županiji povećati bruto plaću za 1.000 kn da se još više trude na poslu
0%
 0%  [ 0 ]
8. Županija nema više što napraviti jer je već sve obuhvaćeno i čeka se procvat gospodarstva nakon kvalitetnog rada
16%
 16%  [ 1 ]
9. Ništa ili nešto drugo od navedenog
33%
 33%  [ 2 ]
Ukupno glasova : 6


Autor Poruka
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 17.03.2012. 23:49 
Naslov:  Re: Prioriteti za jačanje Osječko baranjske županije
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Slavoniji treba autocesta Varaždin-Vukovar, a ne magistralna cesta. Ovo je totalni promašaj. Molim županiju Osječko baranjsku i Vukovarsko srijemsku da lobiraju da se gradi autocesta a ne magistralna cesta.
Ta nova magistralna cesta mi nema nikakvog smisla. Magistralnu cestu već imamo i bolje bi bilo da se napravi autoput koji bi omogućavao vremenski duplo kraći put i samim time duplo više obavljenog posla u jednom danu te samim time i brzi razvoj gospodarstva.

Ova magistralna cesta dugoročno, ali i kratkoročno, koći razvoj gospodarstva ove dvije žušanije (da li to netko radi namjerno ili je to samo neznanje!?), a tko hoće ići magistralnom cestom, može ići i starom magistralnom cestom.


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
padobranac
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1155
Lokacija: Osijek
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 18.03.2012. 9:51 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
Ova tema je otvorena davno prije nego je Ministar graditeljstva postao Osječanin Ivan Vrdoljak.

No uvjeren sam da on neće napraviti ništa korisno za Osječko baranjsku županiju pa tako ni autoput Osijek-Varaždin.


Zasto si tako siguran..
I zasto mu to lijepo ne predlozis [email protected]

_________________
Ovakav, nemam nista protiv sebe. Ovakav, prasina uzvitlana.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 18.03.2012. 10:29 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

padobranac je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
Ova tema je otvorena davno prije nego je Ministar graditeljstva postao Osječanin Ivan Vrdoljak.

No uvjeren sam da on neće napraviti ništa korisno za Osječko baranjsku županiju pa tako ni autoput Osijek-Varaždin.


Zasto si tako siguran..
I zasto mu to lijepo ne predlozis [email protected]

To je Magistralna cesta a ne autoput. Ta cesta neće doprinjeti razvoju gospodarstva u Osječko baranjskoj županiji.
Izgradnja te ceste je zapravo kočnica za razvoj gospodarstva jer autoput omogućava duplo kraće trajanje puta od magistralne ceste, a to znači i duplo više obavljenog posla u jednom danu za poduzetnike što je jedini bitan faktor u razvoju gospodarstva.
Da li je netko namjerno nagovorio Vrdoljka da se ne gradi autocesta kako bi spriječio razvoj Osječko baranjskog gospodarstva ili je to samo neznanje, nikada nećemo saznati, ali Ivan Vrdoljak će napraviti nepopravljivu štetu Osiječkom gospodarstvu ako pristane na magistralnu cestu, a ne na autoput.
Jedino autoput može oživiti gospodarstvo u Osijeku i Vukovaru, pa i cijeloj Slavoniji i Baranji jer će ih povezati sa cijelo sjevernom Hrvatskom i skratiti putovanje za par sati. Magiostralna cesta je totalni promašaj i nastavak uništenja gospodarstva Slavonije i Baranje i Vukovarsko srijemske županije, a samo zato što Ivan Vrdoljak ne zastupa dobro interese istočne Hrvatske što zbog toga što ne zna što zbog toga što zbog toga što ga zanimaju druge stvari privatne prirode.
Tko želi putovati magistralnom cestom može putovati i postojećom magistralnom cestom i neće biti velike razlike u trajanju puta između stare i nove.

Ivan Vrdoljak je dokazao da nije vjerodostojan kad je prošlo ljeto rekao da će Osječki gradski bicikli biti gotovi za 3 tjedna a još nisu na ulici, a također je obećao da će se i pokrenuti proizvodnja na osnovu te studije.
Za studiju i izradu tih bicikala grad je platio 180.000 kn Elektrotehničkom fakultetu i ne zna se u kojoj Crnoj torbi je završio taj novac, ali bicikala nema i nema nikakve proizvodnje.
Bicikli su trebali biti gotovi za 21 dan, a od tada je već prošlo 210 dana. Dakle vremensko prekoračenje iznosi točno 1.000%.

Toliko o znanju ministra koji će zabetonirati razvoj Osijeka izgradnjom bezvezne magistralne ceste umjesto autoputa, jer svi industrijski gradovi u svijetu povezani su autoputevima, a ne magistralnim cestama.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 01.04.2012. 23:50 
Naslov:  Re: Prioriteti za jačanje Osječko baranjske županije
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Svi žele autocestu jer takva infrastruktura omogućava gospodarski razvoj Županije.

Jedino naš Župan Šišljagić to ne treba. Koji će nam palac autocesta, nama je dobro bilo šta.

Ovo je definitivno najbolja ruta autoceste pogodna i za Slavoniju i za Baranju.

Dakle autocesta (plavo) bi išla od Varaždina do Tovarnika ( Varaždin - Koprivnica - Virovitica - Slatina - Valpovo - most za Baranju (zapadno od Petrijevaca) - Bilje - most za Slavoniju - Nemetin - Vukovar - Tovarnik).

I brze ceste (crveno) Osijek-Erdut i Vukovar-Županja.

Zašto kroz Baranju ?

Zato što se Osijek neće širiti na sjever i autocesta neće prolaziti kroz sam grad i stvarati buku kao u Slavonskom brodu, a i bio bi i "sto puta" bolji pristup gradu sa autoceste.
Dakle autocesta bi išla južno od Darde i Bilja i imala bi izlaze Budimpešta-Sarajevo (Josipovac), Osijek Zapad (Višnjevac), Osijek Centar (Bilje) i Osijek Istok (Nemetin), a bila bi manje od 2 km udaljena od centra Osijeka. Također bi povezivala Zagorje, Podravinu, Baranju i Slavoniju.

Brze ceste su potrebne radi bolje povezanosti Slavonije i Baranje sa Vojvodinom i Srijemom, te Osijeka, Vukovara i Vinkovaca sa Županjom.


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
PEGY
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2664
Lokacija: Seychelles
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 02.04.2012. 9:46 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika, isplati li ti se tako furat neke (nečije) ideje?

dvije autoceste u istom smijeru međusobno skoro pa paralelne i na udaljenosti cca 100km nema ni Njemačka!
Onda ona tvoja rečenica "svi žele autocestu"! ja je ne želim, želim brzu,kvalitetnu cestu, kao os.zaobilaznicu ali bez biciklista i traktora i sl.vozila koja nemogu brže od 50km/h i želim cestu bez cestarine!! Kužiš!? Autocestu izbjegavam, eto nedavno sam negdje u zagorju zalutala u neke vinograde (google je kriv) jer sam izbjegavala autocestu i cestarinu!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 02.04.2012. 10:21 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

PEGY je napisao/la (Pogledaj post): › francika, isplati li ti se tako furat neke (nečije) ideje?

dvije autoceste u istom smijeru međusobno skoro pa paralelne i na udaljenosti cca 100km nema ni Njemačka!
Onda ona tvoja rečenica "svi žele autocestu"! ja je ne želim, želim brzu,kvalitetnu cestu, kao os.zaobilaznicu ali bez biciklista i traktora i sl.vozila koja nemogu brže od 50km/h i želim cestu bez cestarine!! Kužiš!? Autocestu izbjegavam, eto nedavno sam negdje u zagorju zalutala u neke vinograde (google je kriv) jer sam izbjegavala autocestu i cestarinu!

Ne furam ničije ideje. To je moja ideja !

U svakoj gospodarski razvijenoj regiji imaju autoceste i na puno manjoj udaljenosti od 100 km, pa tako i cijeloj Njemačkoj i svim drugim državama Evrope.
Za razvoj gospodarstva je bitna vremenska udaljenost u cestovnoj komunikaciji.
Autocesta skraćuje put od Osijeka do Austrije i Njemačke za 2 sata.
Autocesta omogućava obavljanje transporta u oba pravca u jednom danu, što sa brzom cestom nije moguće.
Autocesta privlači turiste i gospodarstvenike iz Austrije, Njemačke i zapadne Mađarske, Zagorja i Podravlja u Osijek. Gospodarstvenicima nije bitna samo dobra povezanost zrakom (čak ni avionom nismo dobro povezani), željeznicom, vodnim putevima, već im je iznimno bitna povezanost autocestom. Brza cesta ih ni najmanje ne privlači jer na karti nije ni uočljiva, a autocesta na karti (dobra povezanost) je najbolji marketing (veleposlanik) gospodarstva.

Pa zar Osijek treba biti povezan samo sa Zagrebom ? Pa ne služi autocesta samo zato da bi ti mogla do Zagreba ili otići na more.
A isto tako ćeš moći ići postojećom Podravskom magistralom kao i dosada bez plaćanja, a i Ličkom magistralom (kojom ja osobno volim ići, ali ne zbog neplaćanja nego zbog janjetine).

Autocesta je preduvjet razvoja gospodarstva.

Ne može se gospodarstvo izgrađivati bez temelja.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 02.04.2012. 11:04 
Naslov:  Re: Prioriteti za jačanje Osječko baranjske županije
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Koliko je brzina prijevoza bitna jako lijepo je opisala anakonda.

anakonda je napisao/la (Pogledaj post): › ...prošli tjedan firma je organizirala nekakav međunarodni skup i kao organizator dobila sam oko 20tak upita zašto u mogućnostima dolaska u Osijek (osim busa i vlaka) nisam stavila i avion, kad su na netu vidjeli da imamo aerodrom.....
...pa ono - dragi gosti - ne radi trenutno, nije sezona......recimo....

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Inspektor Maska
Offline
Ukupno postova: 134
Lokacija: Kamufliran
Spol: Muško Muško
Post Postano: 02.04.2012. 13:27 
Naslov:  Re: Prioriteti za jačanje Osječko baranjske županije
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nema šta, gradit autoceste u vrijeme kada sve manje ljudi ima za kruh, sve manje ljudi vozi, gorivo sve skuplje je prioritet broj 1.

Slavonika zjapi prazna, AC Zagreb - Split sve manje vozila, Rijeka - Zagreb u dugovima, a on bi gradio još, još i još.

Pa ne dam im lipe više za cestarinu, a ne podržat ideju da se gradi još.

Preduvjet za gradnju autoceste je zaduživanje, zaista nam treba još malo povećanja duga... Sve gorenavedeno (preduvjeti za razvoj gospodarstva, bla bla bla dobit ćemo koridorom Vc), a nikako gradnjom još jedne AC samo jer se nekom digao.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 02.04.2012. 14:46 
Naslov:  Re: Prioriteti za jačanje Osječko baranjske županije
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Inspektor Maska je napisao/la (Pogledaj post): › Nema šta, gradit autoceste u vrijeme kada sve manje ljudi ima za kruh, sve manje ljudi vozi, gorivo sve skuplje je prioritet broj 1.

Slavonika zjapi prazna, AC Zagreb - Split sve manje vozila, Rijeka - Zagreb u dugovima, a on bi gradio još, još i još.

Pa ne dam im lipe više za cestarinu, a ne podržat ideju da se gradi još.

Preduvjet za gradnju autoceste je zaduživanje, zaista nam treba još malo povećanja duga... Sve gorenavedeno (preduvjeti za razvoj gospodarstva, bla bla bla dobit ćemo koridorom Vc.

Razvoj gospodarstva zbog autoceste do Osijeka donosi smanjenje nezaposlenosti i povećanje standarda građana. Zbog toga treba autocesta a ne zato da bi se ti vozio po njoj kad možeš i besplatno (osim goriva) Podravskom magistralom.
Treba se nekome odrezati iz proračuna gdje se ulažu milijarde a nema nikakvih rezultata o korisnosti ulaganja posljednjih 20 godina.
Dakle, apsolutno svima u javnom sektoru smanjiti plaću za 1/3 tj. smanjiti koeficijent radnog mjesta za 50%. tj. podijeliti postojeći koeficijent sa 1.50 da bi se dobila nova plaća u vrijednosti 2/3 dosadašnje plaće.

Tako bi nove plaće u bruto iznosu bile prije i nakon smanjenja slijedeće:
(po Zakonu je 2.814 kn minimalna bruto plaća koju poslodavac mora isplatiti u Hrvatskoj):

2.814 kn - 2.814 kn
4.221 kn - 2.814 kn
4.223 kn - 2.815 kn
5.000 kn - 3.333 kn
7.000 kn - 4.667 kn
10.000 kn - 6.667 kn
15.000 kn - 10.000 kn
25.000 kn - 16.667 kn
40.000 kn - 26.667 kn
99.000 kn - 66.000 kn

Tko misli da vrijedi više nek ide u realni sektor i nek zarađuje koliko god želi i nek plaća poreze kao i svi drugi koji ne rade u javnom sektoru.

Tko najviše gubi smanjenjem plaća. Pa naravno srednja klasa, jer je navikla živjeti preko svojih mogučnosti i ima kredite koje mora vraćati.
Najsiromašniji će najmanje izgubiti jer su ionako naučili živjeti na kruhu i vodi, bez grijanja, bez kupovanja odjeće, automobila i goriva, te bez ulaganja u cjeloživotno obrazovanje.
A najbolje će proći visokopozicionirani koji su imali visoke plaće jer im smanjenje plaće od npr. 10.000 kn neće nimalo promijeniti standard života osim što više neće moži toliko štedjeti i koristiti opojne droge.

Eto odakle love za autocestu, a da ne kažem da će autocesta imati i profita jer će je koristiti oni koji niti ne koriste Slavoniku, a to je cijela Podravina.
A da će biti i dodatnih prihoda od putnika iz zapadne Mađarske, Austrije, Njemačke, sjeverne Slovenije i Srbije, naravno da će biti, pa neće više koridor sjeverna Srbija - Austrija biti preko Mađarske (Budimpešte) nego preko Podravine zbog bržeg stizanja na odredište.

Osim smanjenja bruto plaća treba ukinuti svakom Ministarstvu 1/3 sredstava iz proračuna (jer plaće su jedna od manjih stavki ministarstava) po istom principu kao i smanjivanje plaća.

Što bi se time postiglo ?

Povećanje izvoza i smanjenje uvoza, te smanjenje broja nezaposlenih i povećanje životnog standarda.

Kako ?

Pa ako Ministarstva više ne kupuju robu iz uvoza, dakle smanjuje se uvoz.
Ako su proizvodi koje Ministartvo više neće koristiti od domaćih proizvođača koji imaju potrebnu tehnologiju i ljudstvo, oni će se morati orijentirati na međunarodno tržište tj. izvozu.
Dugoročno, izlaz na međunarodno tržište tj. izvoz će zahtijevati povećanje proizvodnje tj. smanjenje nezaposlenosti, povećanje uplaćenog poreza u državni proračun, povećanje konkurentnosti zbog razvoja tehnologije i znanja i samim time povećanje plaća.

Dakle smanjenje izdvajanja iz proračuna po Ministarstvima u milijardama kuna za 1/3 tj. za 50% tako da se dosadašnji iznos podijeli sa 1.50 i dobiju se 2/3 dosadašnjih dobivanja iz proračuna :

4.0 mlr - 2.67 mlr
2.5 mlr - 1.67 mlr
1.5 mlr - 1.00 mlr
1.0 mlr - 0.67 mlr
0.6 mlr - 0.40 mlr
0.4 mlr - 0.27 mlr

Tko bi najviše izgubio milijardi ?

Pa oni najneodgovorniji koji se najviše razbacuju, i oni koji namještaju poslove preko javnih natječaja radi primanja mita i financiranja političkih stranaka.

Paralelno s tim treba smanjiti i PDV jer je i 22% i malo viši 25% prevelika kočnica za pokretanje poduzetništva.

PDV treba smanjiti na 15% ili manje.

Isto tako i prirez treba smanjiti na 5% ili manje jer je to jedini način da se zaposleni u županiji i gradu nauće raditi.
Jer kad se nema novca treba upregnuti mozak, a kad se ima lako je sa tuđim crijevom gloginje mlatiti, a izigravat neki intelektualni kulturan svit.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
simo031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6329
Lokacija: Ludoland
Spol: Muško Muško
Post Postano: 02.04.2012. 22:49 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
...


 Za početak bi trebalo procesuirati lopove i zaplijeniti nezakonito stečenu imovinu.
Tek potom možemo razgovarati o bilo kakvim drugim rezovima.

_________________
http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 03.04.2012. 8:44 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

simo031 je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
...


 Za početak bi trebalo procesuirati lopove i zaplijeniti nezakonito stečenu imovinu.
Tek potom možemo razgovarati o bilo kakvim drugim rezovima.

Zaboravio sam i to spomenuti, ali ne bi trebalo prvo to rješiti jer dokazni postupak traje "malo duže".

Za smanjivanje bruto plaća i rashoda proračuna po Ministarstvima za 1/3 uštedjelo bi se otprilike 15 milijardi kuna svake godine, a za taj proces je potreban samo jedan dan da Vlada donese odluku i 2 tjedna da državna Uprava to sprovede u djelo.

Nakon ta 2 tjedna tj. 14 dana može se krenuti i progon lopova i pljenidbu imovine, i prikupiti još koju milijardu kuna.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
simo031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6329
Lokacija: Ludoland
Spol: Muško Muško
Post Postano: 03.04.2012. 10:44 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
simo031 je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
...


 Za početak bi trebalo procesuirati lopove i zaplijeniti nezakonito stečenu imovinu.
Tek potom možemo razgovarati o bilo kakvim drugim rezovima.

Zaboravio sam i to spomenuti, ali ne bi trebalo prvo to rješiti jer dokazni postupak traje "malo duže".

Za smanjivanje bruto plaća i rashoda proračuna po Ministarstvima za 1/3 uštedjelo bi se otprilike 15 milijardi kuna svake godine, a za taj proces je potreban samo jedan dan da Vlada donese odluku i 2 tjedna da državna Uprava to sprovede u djelo.

Nakon ta 2 tjedna tj. 14 dana može se krenuti i progon lopova i pljenidbu imovine, i prikupiti još koju milijardu kuna.

U Hrvatskoj sve kreće i završava sa korupcijom i kriminalom, i da bi se bilo što učinilo za pokretanje
gospodarstva prvo treba rastjerat i procesuirat lopove i kriminalce. U protivnom će svaki pokušaj ostati samo to.
Pokušaj i ništa više.

_________________
http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 15.05.2012. 20:00 
Naslov:  Re: Prioriteti za jačanje Osječko baranjske županije
Citirajte i odgovorite[Vrh] 


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Inspektor Maska
Offline
Ukupno postova: 134
Lokacija: Kamufliran
Spol: Muško Muško
Post Postano: 16.05.2012. 10:52 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Čačić je nula. Neke ljude s ovog foruma treba stavit za premijera. Ti sve znaju.
osijek031.com smile

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 16.05.2012. 12:17 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Inspektor Maska je napisao/la (Pogledaj post): › Čačić je nula. Neke ljude s ovog foruma treba stavit za premijera. Ti sve znaju.
osijek031.com smile

Istina je da Čačić nema pojma, ali ti si puno veća nula od njega.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: